دلخوشي مامان و بابا

اينم پدر و پسررررررررر

1392/4/29 18:15
نویسنده : مامان ني ني
331 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

اين دو تا رو ميبينيد چه قيافه مظلومي گرفتننننننننننن

اوخ اوخ اتيشي به پا ميكنن دو تاييييييي

يكي از برنامه ها گربه بازيهههههه

شوشو پسملي رو ميگيره جلو صورتش ميگين خخخخ ميووووووو مووووووو

صدايي ميپيچه تو خونه هاااااااااااا

تازه يه شعر من واسه محمد شهاب ميخونم

اخ عسل عسل حالا

خودت عسل حالا

چشات عسل حالا

لبات عسل حالا

بابات عسللللللللللللللل حالا حالا حالا

شوشو نگو ريسه ميره

بعدم ميگه خانوم ببخشيدا عسل فحشهههههههههههههههههه

ميگم واااااااااااااااااا چرا؟

ميگه خوب اخه پي پي زنبورههههههههههه ديگه هر سه ريسه ميريم خخخخخخخخخخخخ

اخه باباست شما داري اقا سيد شهاب حسينيييييييييييي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا سادات
2 مرداد 92 9:26
سلام سمانه جونم خوبی؟ چقدر بچت جیگر شدههههههه از همین جا کلی قربون صدقش رفتم به حای من محکم ماچش کن خاله زهرا فداش بشه دلم برات تنگ شده سمانه خیلبی زیاد خددا اقا مهدی و سید شهاب و برات نگه داره ایشالله راستی اگر از فاطمه خبر داری برام تو نظر بگو دلم برا جفتتون تنگ شده خیلیییییییییییییی زیاد